Algemene voorwaarden
Ik wil je graag een goede dienstverlening bieden en vind het daarom belangrijk dat het duidelijk is wat je van mij kunt verwachten. Hieronder kun je de algemene voorwaarden downloaden die op mijn dienstverlening aan jou van toepassing zijn.
Daarnaast heb ik de belangrijkste algemene voorwaarden in het kort samengevat:
- Afspraken dienen uiterlijk 24 uur voor het tijdstip van het consult te worden geannuleerd, anders mogen de kosten in rekening worden gebracht.
- De cliënt ontvangt na het consult binnen een tot zeven dagen een factuur per mail. De cliënt dient deze factuur binnen 14 dagen te voldoen.
- Indien het bedrag binnen 14 dagen niet is ontvangen, is de cliënt in verzuim. Psycholoog to go stuurt de cliënt dan een kosteloze herinnering per mail, waarna de cliënt nog 14 dagen de tijd krijgt om het bedrag te betalen. Indien het bedrag na deze extra 14 dagen niet is betaald, worden er extra kosten gerekend.
Heb je na het lezen van de algemene voorwaarden nog vragen? Je kunt ten alle tijden contact met mij opnemen per telefoon, WhatsApp of e-mail.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft over de zorg bij PTG?
- In het geval van klachten over de zorg bij PTG stel ik het op prijs als u dit eerst aan de praktijkhoudster Dorianne Hoek zou willen melden. Dit kan mondeling, telefonisch (+31683420350) of per email (dorianne@psycholoogtogo.nl). Ik zal binnen 2 werkdagen een bevestiging sturen van ontvangst van de klacht en binnen 7 werkdagen een eerste reactie terug sturen. Mijn doel is om hier samen naar tevredenheid uit te komen.
- Leidt dit niet tot een bevredigende uitkomst dan kunt u gebruik maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klacht&Company. Dit doet u door uw klacht in te dienen via het digitale klachtenformulier en te versturen naar nip@klachtencompany.nl. Er wordt binnen 4 werkdagen rechtstreeks contact met u op genomen door de klachtenfunctionaris.